Klagevejledning
Hvis du oplever fejl og mangler ved et arbejde udført af et medlem af Glarmesterlauget, skal du gøre følgende:
Kontakt først glarmesteren
Det er vigtigt at kontakte glarmesteren i første omgang. De fleste glarmestre vil gerne lytte til din klage og udbedre fejlen eller manglen. Hvis du og glarmesteren ikke kan nå til enighed, kan du gøre brug af Glas med Garanti.
Brug Glas med Garanti
Du klager ved sende en mail med følgende oplysninger til Glarmesterlauget:
- Navn på glarmesteren/glarmesterfirmaet du klager over
- Beskrivelse af arbejdsopgaven
- Beskrivelse af klagepunkt
- Kopi af faktura og evt. tilbud
- Gerne fotodokumentation
Når vi har modtaget din klage, bliver du kontaktet indenfor en uge. Glarmesterlauget behandler garantisagerne uvildigt og begge parter bliver hørt i sagen.
Se også:
Har du spørgsmål eller brug for hjælp:
Ring til teknisk konsulent, Mikkel Thomsen
Tlf: 3698 6264
Send din klage her:
info@glarmesterlauget.dk
Brug for hjælp?
Vi er klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller behov for vejledning.
Skriv en mail til info@glarmesterlauget.dk eller ring til teknisk konsulent, Mikkel Thomsen, på tlf. 3698 6264.