Klagevejledning

Hvis du oplever fejl og mangler ved et arbejde udført af et medlem af Glarmesterlauget, skal du gøre følgende:

Kontakt først glarmesteren

Det er vigtigt at kontakte glarmesteren i første omgang. De fleste glarmestre vil gerne lytte til din klage og udbedre fejlen eller manglen. Hvis du og glarmesteren ikke kan nå til enighed, kan du gøre brug af Glas med Garanti.

Brug Glas med Garanti

Du klager ved sende en mail med følgende oplysninger til Glarmesterlauget:

  • Navn på glarmesteren/glarmesterfirmaet du klager over
  • Beskrivelse af arbejdsopgaven
  • Beskrivelse af klagepunkt
  • Kopi af faktura og evt. tilbud
  • Gerne fotodokumentation

Når vi har modtaget din klage, bliver du kontaktet indenfor en uge. Glarmesterlauget behandler garantisagerne uvildigt og begge parter bliver hørt i sagen.

Se også:

Har du spørgsmål eller brug for hjælp:
Ring til teknisk konsulent, Mikkel Thomsen
Tlf: 3698 6264

Send din klage her:
info@glarmesterlauget.dk

Kig efter garantimærket Glas med garanti, når du skal vælge glarmester til din næste glasløsning - så er du dækket godt ind.

Gode råd og vejledning

Få hjælp, gode råd og vejledning til dine glasprojekter – uanset om det handler om med skader, rengøring eller vedligehold.

Brug for hjælp?

Vi er klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller behov for vejledning.

Skriv en mail til info@glarmesterlauget.dk eller ring til teknisk konsulent, Mikkel Thomsen, på tlf. 3698 6264.