Vedtægter
Garantiordningen Glas med garanti dækker det udførte arbejde og er gældende fra det tidspunkt, hvor arbejdet er afsluttet.
Vedtægterne for garantiordningen er løbende blevet opdateret, for at sikre den bedst mulige dækning for kunderne. Hvis du skal klage over et stykke arbejde, skal du forholde dig til de gældende vedtægter på det tidspunkt, hvor arbejdet blev afsluttet.
Herunder kan du finde de forskellige versioner af vedtægterne og se hvornår de er gældende fra:
Se også:
Har du spørgsmål eller brug for hjælp:
Ring til teknisk konsulent, Mikkel Thomsen
Tlf: 3698 6264
Send din klage her:
info@glarmesterlauget.dk
Brug for hjælp?
Vi er klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller behov for vejledning.
Skriv en mail til info@glarmesterlauget.dk eller ring til teknisk konsulent, Mikkel Thomsen, på tlf. 3698 6264.