Vedtægter

Garantiordningen dækker det udførte arbejde og er gældende fra det tidspunkt, hvor arbejdet er afsluttet.

Vedtægterne for garantiordningen er løbende blevet opdateret, for at sikre den bedst mulige dækning for kunderne. Hvis du skal klage over et stykke arbejde, skal du forholde dig til de gældende vedtægter på det tidspunkt, hvor arbejdet blev afsluttet.

Herunder kan du finde de forskellige versioner af vedtægterne og se hvornår de er gældende fra:

Se også:

Klagevejledning
Gode råde til et godt glasprojekt

Har du spørgsmål eller brug for hjælp:
Ring til teknisk konsulent, Mikkel Thomsen
Tlf: 3698 6264

Send din klage her:
info@glarmesterlauget.dk

Kig efter garantimærket Glas med garanti, når du skal vælge glarmester til din næste glasløsning - så er du dækket godt ind.

Gode råd og vejledning

Få hjælp, gode råd og vejledning til dine glasprojekter – uanset om det handler om med skader, rengøring eller vedligehold.

Få gode råd

Brug for hjælp?

Vi er klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller behov for vejledning.

Skriv en mail til info@glarmesterlauget.dk eller ring til teknisk konsulent, Mikkel Thomsen, på tlf. 3698 6264.